آشنايي
 
رهگذر
 
 
برچسب:, :: ::  نويسنده : آلوچه

آسماني كه بوي باران ندهد

آسمان نيست
زميني كه بوي زندگي ندهد
زمين نيست
و آدمي كه بوي بندگي ندهد
آدمي نيست...
 

سرم را كه تكان مي دهم
افكارم بيرون مي ريزند...
 

نرگس زيباي گلدون
گل خوش عطر گلابدون
كاشكي تو واسه يه روزم
بشي واسه من يه مهمون
كاشكي تو قدم بذاري
مثل مرهم رو چشامون
مي كنيم فرش مسجدا رو
مي شوريم حتي دلامون...(الهم عجل لوليك الفرج)
 

من سرم را روي زانو كسي مي گذارم
كه حتي براي لحظه اي
صداي تپش قلبم را احساس كند...
 

من آن هستم كه تا ديروز
ديوانه اش مي پنداشتي
من امروز
ديوانه خانه اي را داير كردم...
 

سكوتم گر چه آرام است
صدايم خيس و بارانيست
ولي دل مي كند فرياد
كنون دل مي رود از ياد...
 

دلم با تو بود و
تو با من نبودي
به جاي خداوند
كس ديگري را ستودي
دلم مثل طوطي
پر و بال مي زد
تو آن را ز دستم ربودي،
ربودي...
 

تاريخ سالگرد آشناييمان را
خواهم سوزاند
نميدانم تقويم مي سوزد
يا دل ديوانه ام...
 
 

دير وقتيست در اين ميكده تنها شده ام
به كجا بايد رفت
به كجا بايد تاخت
من نميدانستم
كه در اين ميكده نا مرداني است
كه ز من كينه به دل داشته اند
من از آن سان كه چنين فهميدم
عشق را فصل خزاني ديدم
من نمي دانستم
كه در اين جاي غريب
فتنه افتاده در اين شهر غريب
كاش مي مردم و اندوه زياد
عشق را ذر نبرد از فرهاد
من نمي دانستم
كاش از بهر تو اي دوست من
چون كه ويران شود آن خانه من
تو ز من دور شوي
به كجا بايد رفت
به كجا بايد تاخت
من نمي دانستم...
 

 مثل يك ماهي تنها
كنج اين تنگ بلوري
مي نويسم توي دفتر
كاشكي تو اينجا نبودي
آخه تو اومدي پيشم
منو از دنيا ربودي
بردي تو هفت آسمونا
منو رو ابرا نشوندي
دلي داشتم مثل شيشه
تو زدي اونو شكوندي
رفتي روي كهكشونا
گفتي تو عاشق نبودي
مگه عاشقي چه جوره؟
من بودم اون كه تو بودي؟
آره عاشقي سياهه
رنگ چشماي قناري
تو بودي گرگ گرسنه
من بودم گل بهاري
برو بيرون از خيالم
مي دونم دوستم نداري
من ديگه باور ندارم
حتي وقتي كه بباري...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام.در این وبلاگ اشعار خودمو واستون می گذارم.در ضمن‘استفاده از اشعار فقط با ذکر نام" رهگذر"جایز است
آخرین مطالب
پيوندها

سیستم تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رهگذر و آدرس sahar2224.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات خود را در زیر نوشته.در صورت وجود لینک ما در سایت شما.لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار می گیرد

 





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1