تنهايي
 
رهگذر
 
 
برچسب:, :: ::  نويسنده : آلوچه

عجب خداي صبوري دارم

تنهايي ام را مي بيند و

چيزي نمي گويد
و اما من
براي رسيدن به او
دلم مي خواهد دنيا را بشكنم...
 

گاهي دلم براي يك ليوان سكوت تنگ مي شود...
 

باران كه مي باريد
دلم به حال كودك كبريتي ميسوخت
يا به حال مسافري غريب
اما خدايا
اين بار بگذار ببارند
اينجا زمينت تشنه است...
 

بارون يعني
آب بازي خدا با بندگانش...
 

ديگر صداي خنده هايم
دنيا را شلوغ نمي كند
گمانم اين بار
فرشته ها با من همدردي مي كنند...
 

كتاب دلتنگي هايم
صفحاتش بي انتهاست
نمي دانم صفحات تكراريند
يا دلتنگي ها فراوان
 

پلك هايم
از فشار آسمان
به هم رسيده است
اين يك خواب نيست
روياي صادقه است...
 

سقف آسمان
زير فشار زمينيان
ترك خورده
يا آسمان دل نازك است
يا زمينيان دلسنگ...
 

تنهايي هايم را
روي يك تكه ابر
برايت مي فرستم
تا وقت تنهاييت
به آن خيره شوي...
 

ديروز قصد رفتن داشتي
و امروز قصد ماندن
دلت را يكي كن
يا برو،يا بمان...
 

ديگر نه روي ديوار صخره مي كشم
و نه روي زمين جويبار
چشمانم سنگي شدند
و اشك هايم جويبار...
 

خدايا
همه را ميبيني؟؟
مادران فرش فروش
و پدران خانه به دوش
دوست من راست مي گفت
زمينت بوي زندگي نمي دهد...
 

سريال هاي طنز را مي بيني
فيلم هاي جناحي
رمان،تراژدي...
كاش فقط براي لحظه اي
سريال زندگي ات را نظاره گر باشي...
 

نه زمين بوي زندگي مي دهد
و نه آدميان بوي بندگي
حتي آسمان هم نمي دهد بوي بارندگي
چگونه سر بر آسمان بلند كنم؟
خجلم از اين همه سرخوردگي...
 

ديگر نه توان ماندن است
و نه زبان گفتن
حداقل براي يك بار
پاي رفتنم باش...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام.در این وبلاگ اشعار خودمو واستون می گذارم.در ضمن‘استفاده از اشعار فقط با ذکر نام" رهگذر"جایز است
آخرین مطالب
پيوندها

سیستم تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رهگذر و آدرس sahar2224.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات خود را در زیر نوشته.در صورت وجود لینک ما در سایت شما.لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار می گیرد

 





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1